Einde handbalsport in Heerenveen een feit

Geplaatst: 18 april 2009 in Heerenveen, Sport

Zondag 19 april speelt het damesteam van Handbalvereniging hun laatste thuiswedstrijd. Dit betekent tevens het einde van de handbalsport in Heerenveen. In 1965 richtte WIK FTC een handbalafdeling op en besloot de ledenvergadering in 1984 dat men als zelfstandige vereniging verder zou gaan onder de naam Handbalvereniging Heerenveen. Nu, bijna 45 jaar na de oprichting wordt er dus niet meer gehandbald in de plaats waar sport hoog in het vaandel staat. Vrijdag 17 april kwamen leden en oud-leden samen in het Sportbreakcafé in Sportstad om dit feit te gedenken. Na een mix-tournooi, waaraan oud en jong deelnamen, werdem herinneringen opgehaald.

Albert_kuiper_2 DirkjeMeche Hermien Hoogeveen SfeerSfeer2

 

Handbal_015_2  Handbal_039

reacties
  1. Peter Molleman schreef:

    Hier had ik bij aanwezig willen zijn !!!
    Ongelovelijk zo een mooie club !!!
    Ik heb zo een geweldige tijd gehad bij deze club.

    Jammer; Peter Molleman

  2. Titia Lageveen schreef:

    Ik zie nu pas het bericht , heel jammer.
    Ook ik heb een prachtige tijd bij de club gehad !!!
    Hartelijke groeten aan ieder die ik ken.
    Titia Lageveen

Geef een reactie

