Friese Koerier…. 40 jaar na de fusie met de LC

Geplaatst: 4 november 2008 in De krant

Heideburen_11_6

Bijna 40 jaar na de fusie tussen Friese Koerier en Leeuwarder Courant besloten een  tweetal oud-redacteuren van de Friese Koerier dat het tijd werd om een reünie te organiseren. Eerder werd al 1991 in d’Herberg te Katlijk een bijeenkomst georganiseerd. Ditmaal werd als locatie gekozen het Stamcafé aan de oude vertrouwde Heideburen. Een groot aantal oud-personeelsleden reageerde positief op de uitnodiging en donderdag 30 oktober was het dan zover. Onder genot van een hapje en drankje kwamen de anekdotes en verhalen uit de oude doos. De tijd leek stil te hebben gestaan.

De bijna tien jaar op Heideburen 11 is voor mij nog steeds de mooiste periode uit mijn loopbaan bij de krant.

 

Logo_friese_koerier_5

reacties
  1. Dietie schreef:

    Net als jij Tonny bewaar ik ook de mooiste herinneringen aan de tijd toen we bij de Friese Koerier werkten. Jij was destijds mijn “opvolgster”.
    De reünie was inderdaad erg geslaagd, ik hoop dat er binnen een niet al te lange tijd weer iets zal worden georganiseerd.
    Leuke website trouwens, jouw boek heb ik intussen al aangeschaft en is de moeite waard!

Geef een reactie

