“Heerenveen Verandert”, mijn eerste boek!

Geplaatst: 4 oktober 2008 in Heerenveen, Privé

Eindelijk, m’n eerste boek is klaar! In mei werd ik benaderd om een aantal proeffoto’s te maken. Het oude station en het Burgemeester Kuperusplein waren de opdrachten. 52 Foto’s moesten er gemaakt worden. Prachtige opdracht, die ik met veel plezier heb aangenomen. En dan in september het resultaat. Erg spannend. Op 25 september is het boek officieel gepresenteerd bij Boekhandel Binnert Overdiep in Heerenveen. "Heerenveen Verandert, 40 jaar vernieuwging in beeld" geeft de veranderingen weer in het Friesche Haagje over de laatste dertig, veertig jaar. Het boek heb ik samen met tekstschrijver Tsjalling Venema, redacteur bij de Friese Pers Boekerij, gemaakt. Nadat het eerste exemplaar door uitgever Abe de Vries overhandigt werd aan wethouder Meine Scheweer, kon men het boek kopen en signeerden wij op verzoek. Hele ervaring!

Op de foto’s ontvangt wethouder Meine Scheweer het eerste exemplaar uit handen van uitgever Abe de Vries en signeer ik dit eerste exemplaar. (Foto’s: Gerda Bergsma en Ingrid Kuijt – Binnert Overdiep).


Presentatie1Activiteiten_bo2008_006_4    

reacties
  1. Jannie schreef:

    Gefeliciteerd met het boek. Geweldig om aan zoiets mee te werken.

  2. Gerda Bergsma schreef:

    Mooie foto’s van de presentatie 🙂
    Ik ben erg trots op je, ik vind het een schitterend boek.

    Groetjes Gerda

Geef een reactie

